joi, 17 mai 2012

Am ştiut că va fi 3-2 pentru Steaua !

După faultul inutil făcut de dinamovişti în propriul careu şi după ce Niculae s-a împiedicat de două ori în situaţii decisive, am crezut că va fi 2-1 pentru Steaua şi n-am mai urmărit meciul. M-am apucat să recitesc Cătunul lui Faulkner. La un moment dat am vrut să văd care este scorul şi am dat iar pe Digi. Surpriză ! Era 3-1 pentru Steaua ! În aceste condiţii, mi-am spus, echipa din Ghencea va câştiga, precis, cu 3-2. Adică îi vor bate, dar nu-i vor surclasa. Am citit scenariul, pur şi simplu.
Şi chiar aşa s-a întâmplat.
În aceste condiţii, nu mai înţeleg accesul de bucurie dementă, pe care l-a avut Mihai Stoica. Dar poate că şi eu sunt deplasat. Cum să ceri unei primate să înţeleagă că nu te poţi bucura de ceva pe care ai dat mai mult decât face ?

6 comentarii:

pantacruel spunea...

exact aceeasi impresie (inclusiv cu primatele) am avut-o si eu. cu deosebirea ca, in loc de faulkner, la 2-1 am mai deschis doua beri. de necaz :P

si totusi sper sa ia vasluiul lui wesley!

Şerban Tomşa spunea...

Panta,
Vasluiul este cea mai frumoasă echipă românească din acest moment. Şi eu sper din tot sufletul să câştige jucătorii lui Adrian Porumboiu.

pantacruel spunea...

au sanse frumoase. ei o sa castige!
asta dupa ce in urma cu vreo 3 ani porumboiu era sa renunte la echipa si fotbal dupa pariul cu porumboiu junior, cineastul, care-i ceruse sa se lase de fotbal daca nu prinde nici locul 5. atunci a prins locul 5 in extremis, in ultima etapa, gratie jocului rezultatelor.

Şerban Tomşa spunea...

Panta,
m-aş bucura să fie aşa. Dar parcă văd că vor triumfa cotonogarii şi sforarii de la CFR, pe care Dinamo i-a ajutat cândva şi care s-au purtat după modelul recunoştinţei româneşti. Când am văzut cine sunt ăştia, aş vrea să câştige Steaua, dacă Vasluiul nu ar mai avea şanse.
Oricum, Steaua are lot, dar îl are şi pe Becali, care anihilează tot ce e valoare acolo.
Dinamo, regret că sunt nevoit să o spun, nu are nimic : nici lot, nici conducere inteligentă. :(

LDT spunea...

Din păcate, oficiile de maestru le-a făcut Marius Niculae. Un jucător pe care pe vremuri îl credeam dinamovist. Uitînd totuşi că mai dragi trebuie să-i fie afacerile naşului Borcea. Care, la rîndu-i, trebuia să fie... fin cu naşul său. Cumetrii. România. Dinamo? Mi-e şi greu să mai scriu ceva.

Şerban Tomşa spunea...

LDT,
îmi pare rău să aflu asta. :( Dar uite că tot nu le-a folosit la nimic ! Sforile ceferiştilor au fost mai tari.