joi, 26 aprilie 2012

Un prieten adevărat : MERY DILEA

Astăzi am aflat, cu durere, că un bun prieten, Mery Dilea, trece prin momente dificile.
Pe puţini oameni îi poţi numi prieteni. Să te sprijini pe ei când îţi este greu, să petreci momente frumoase cu ei, să nu mai ţii cont de ceea ce este al tău şi ce este al lor, să le fii şi să îţi fie fideli - ah, prietenii care abia aşteaptă să închizi uşa , ca să deschidă gura şi să reverse torente de mizerii la adresa ta ! -, pe scurt nişte oameni fără de care miracolele lumii ţi-ar rămâne pe veci închise. Mery este un prieten adevărat, un bărbat care sare totdeauna în sprijinul tuturor celor care îi solicită ajutorul. Fire generoasă şi tolerantă, Mery posedă multiple talente artistice şi muzicale, fascinându-şi tovarăşii prin cântece şi vorbe de duh, care trădează imensa iubire pe care o poartă semenilor săi, vizibilă şi în privirea vie, icoditoare, pe care o aruncă asupra lumii. Inteligent şi instruit, el n-a făcut niciodată caz de superioritatea sa asupra altora,  învăluindu-ne cu vocea-i caldă, vibrantă, inconfundabilă. Pe Mery nu l-am auzit niciodată vorbind de rău pe cineva ! Despre câţi dintre noi s-ar putea afirma acelaşi lucru ?
Acum, când el are nevoie de gândurile noastre bune, îl asigurăm că suntem alături de el.
Te iubim, Mery, şi aşteptăm să ne revedem cât mai repede !

Un comentariu:

d'ADA spunea...

Am aflat si eu ca a murit dl. Dilea... Am lucrat ceva vreme impreuna, stiam ca este foarte bolnav dar am tot sperat ( noi, colegii ) ca se va rezolva...
:( An dupa an mai pleaca cativa... Nah... te imbratisez cu drag.Ai grija de tine. Nadia.