duminică, 28 iunie 2015

Secretul aroganței

Nu-mi place răutatea gratuită.
Detest invidia și aroganța și nu vreau să am de-a face cu cei care prezintă trăsăturile amintite. Uneori, în fotbal, tupeul este însă binevenit. Rădoi este un fotbalist pentru care am o anumită admirație, datorită atitudinii sale în teren. Totuși, omul e prea plin de el, prea cocoș. M-am întrebat deseori care este secretul țănțoșeniei sale. Astăzi am aflat. Sportivul nu și-a luat bacalaureatul nici până la treizeci și patru de ani. Cu toate pilele și poziția sa. A fost jucător faimos, a câștigat munți de bani, iar recent Becali l-a pus șef peste târla sa. Dar atletul nostru este un ignorant, un analfabet, ca și patronul/nașul său. De aceea e atât de simpatizat de smeritul Gheorghe. Acum știu care este explicația răutății, invidiei și aroganței : atotputernica prostie.


Niciun comentariu: