vineri, 1 mai 2009

Întrebări fără răspuns - idee furată de la Irina Alexandra sau "Fata de hârtie"

De ce ne dor dinţii numai în weekend ?
Până când îmi va mai fi băgată pe gât Elena Udrea ?
Va fi brevetat veninul marca Victor Ciutacu ?
Voi ajunge într-un târziu să mă plac pe mine însumi ?
Ar fi rentabil să vând idei ?
De ce îmi doream cândva să beau cu Richard Burton şi cu Ştefan Iordache ?
De ce n-am avut şansa de a mă îndrăgosti de o rusoaică sau de o evreică ?
Va mai zdrăgăni Ludovic Orban multă vreme la mandolină ?
Scrie undeva că toţi poeţii trebuie să fie beţivi şi violenţi ?
Cum de au mitocanii noroc în dragoste ?
De ce n-o pot uita pe Emilia ?
De ce nu se prăbuşesc norii ?
Ce fac puii de căprioară iarna ?
De ce nu-mi trag, dracului, un glonţ în cap ?

2 comentarii:

L'Etrangere de la famille spunea...

Intrebare cu raspuns:de ce nu va trageti un glont in cap?Cu siguranta,Dumnezeu nu v-ar lasa sa va trageti un glont in cap...sunteti emisarul LUI,are nevoie de dumneavoastra,ca sa comunicati celorlalti gandurile SALE...Asta e parerea mea!

Şerban Tomşa spunea...

Vă mulţumesc pentru cuvintele frumoase. Mi-e teamă însă că, în anumite momente, Dumnezeu ne lasă să facem ce ne duce capul... Aveţi dreptate că mintea ne zboară mai mult la prostii, dar nu sunt sigur dacă El ne permite sau nu să alegem soluţia cea mai puţin convenabilă...