vineri, 31 iulie 2009

Mircea Badea, ai avut gura aurită !

S-ar putea spune multe despre Mircea Badea, dar că nu este inteligent, spontan şi plin de umor, nu. În ciuda unor violenţe de limbaj, el are şi un bun-simţ care îl face să judece lucrurile din perspectiva normalităţii. Mie mi se pare şi un om sincer. Însă cel mai important lucru pe care vreau să-l subliniez este că Badea spune adevăruri evidente.
Ieri seară, el a mai exprimat o axiomă :"Băsescu face ceea ce fac şi eu. Este realizator tv, dar pe bani publici." Această idee mi-a trecut şi mie prin cap. Preşedintele ţării face un fel de gazetărie - vezi declaraţiile în legătură cu Adrian Năstase şi bostănăria lui Geoană -, fiind un pamfletar şi un umorist comparabil cu Mircea Badea, Cristian Tudor Popescu, Divertis, Cârcotaşii, Vouă, Vacanţa Mare, Corneliu Vadim Tudor şi... Crin Antonescu. Bănuiesc că pentru a fi Preşedinte, îţi trebuie altceva decât talentul de a-ţi bălăcări compatrioţii... Dintre prezumtivii candidaţi la preşedinţie, unul singur îmi dă impresia că ar putea juca impecabil rolul cel mai proeminent în aproape inexistentul nostru stat. E actor de meserie, dar după cum joacă rolul de prinţ, funcţia de Preşedinte ar fi floare la ureche. Sau mă înşel cumva ? În orice caz, liderii marilor partide pot sta liniştiţi : vor păcăli din nou poporul suveran, iar pe proaspătul prinţ nu-l va vota mai nimeni.

P.S. Noi, românii, nu votăm oameni politici competenţi şi respomsabili în ceea ce aceştia fac. Îi preferăm pe clovni şi actori ! Şi încă pe cei mai proşti. Am putea acum să votăm un actor excelent, care îmi pare şi responsabil în manifestările sale...

4 comentarii:

Dan Ioanitescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dan Ioanitescu spunea...

Buna dimineata Serban!

Duda. Print si cersetor de putere. :)

Puterea se smulge si se pastreaza cu violenta. Ne-au demonstat-o magistral Iliescu si Basescu.
Rationamentul din articolul tau este minunat condus si ai perfecta dreptate in ceea ce ai sesizat.
Weekend mare!

Şerban Tomşa spunea...

Mulţumesc, Dane. Nu ştiu dacă ţi-am spus chestia asta, dar când scrii cuiva, ai darul de a-l face pe partenerul tău de dialog să se simtă mai frumos şi mai deştept... De când te-am cunoscut, mi s-au reaprins nişte lumini interioare şi penele unui început de aripi dau să iasă prin piele...
Îţi doresc un weeekend vesel !

Şerban Tomşa spunea...

Să nu uit : ţi-aş rămâne îndatorat dacă mi-ai lăsa o adresa de mail.