vineri, 20 noiembrie 2009

BLOGUL DE AUR



Am avut bucuria de a primi de la prietenul meu Dan Ioaniţescu - www.rodulpamantului.blogspot.com - acest dar şi îi mulţumesc mult.
Conform tradiţiei, doresc să-l dăruiesc, la rândul meu,cu toată dragostea, următorilor:

www.pantacruel.blogspot.com
www.cristiana-blogulunuiomcuminte.blogspot.com
www.with7flowersinmyhair.blogspot.com
www.fatadehartie.blogspot.com
www.the80sbabies.blogspot.com
www.georgeadam80.blogspot.com
www.samburedemac.blogspot.com
www.relivoicu.wordpress.com
www.irinacristescu.blogspot.com
www.elvisica.blogspot.com
www.ferestreinfrunzite.blogspot.com
www.hanashi-mashou.blogspot.com



Vă doresc tuturor mult succes şi sper să mă bucur în continuare de prietenia voastră!
Iată câteva reguli pentru a-l dărui şi altora, în cazul în care doriţi acest lucru :

1. afişarea premiului; (copy & add photo);
2. afişarea linkului celui care a acordat acest premiu;
3. oferirea lui catre 10 bloggeri sau cati doriti voi.;
4. informarea bloggerilor prin mesaj.

8 comentarii:

Cristiana spunea...

Multumesc cuminte si frumos, Serban !!!
De o ora te asteapta si pe tine darul meu ...imi vine sa rad... Acum nu mai am timp sa umblu sa dau de stire tuturor, sper ca lumea sa citeasca !!!
In spatele copilarelii acesteia insa se ascunde o apreciere profunda pe care o simtim si dorim sa o exprimam !!! Pare o joaca... dar nu e!!...

pantacruel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pantacruel spunea...

merci, serban. ma simt ca la oscar. mai exact ca un al pacino mic intr-un rol mare :D

Irina spunea...

Multumesc mult. Asa cum spune Cristiana, in spatele trofeului sta sentimentul de multumire ca cineva iti citeste din cand in cand (si cu placere pe deasupra) blogul. Multumesc si iti daruiesc acelasi trofeu cu multa admiratie.

day-dreamer spunea...

Mulţumesc frumos. :)

xia spunea...

multumesc Serban...l-am asezat in dreapta inimii mele...

Anonim spunea...

am deschis cu nerabdare cadoul de la tine ;o) iti multumesc, iti ofer cu mult drag, acelasi trofeu legat cu funda rosie si un zambet ;o)

B.B. spunea...

Multumesc mult!
Ideea ca ceea ce scriu pe blog, tocmai fiindca nu trezeste nici un interes pentru cei din viata mea reala, este citit si apreciat de cineva care nu ma cunoste si nu imi este dator cu nimic, ma face sa cred ca, totusi, lumea nu este chiar asa de mecanica cum imi inchipuiam...

Scuze pentru raspunsul lung...
Multumesc!