joi, 30 august 2012

Alte perle de la BAC

Am găsit, pe Facebook, alte perle ale elevilor care au susţinut examenul de Bacalaureat :
"Părerea mea e că Ilie Moromete lua la mişto pe toţi pentru că se credea superior din naştere. N-a avut nevoie de multă şcoală şi de aceea e idolul meu"
"Soţul o lăsase singură acasă pe Victoria şi femeia nu înţelegea pe unde umblă de atâta vreme, aşa că a încălecat pe cal şi a mers să îl caute. Victoria nu putea să stea liniştită, pentru că calul Bator nu-i oferea iubire şi mângâieri, la fel ca soţul ei. Îi era teamă că o să-l prindă cu o femeie, dar l-a găsit mort"
"Eu din ce a zis Lucian Blaga n-am înţeles nimic. O să mai scriu o bucată de comentariu din Moromeţii în loc"
"Mircea cel Mare, care prima dată a fost bătrân, stă la un discurs cu Baiazid. Acesta îl primeşte politicos, dar cu obraznicie, şi-l face în tot felul, ca pe o albie de porci".
"Baiazid i-a zis cel bătrân lui Mircea să facă mişto de el".
"Baltagul este un fel de topor folosit şi în zilele noastre pentru comiterea crimelor. După acest topor a plecat Victoria Lipan, probabil că avea nevoie de el pentru muncile câmpului sau ca să taie lemne"
"Lucian Blaga a ştiut să îşi folosească calităţile şi azi îl sărbătorim pe bancnota de 200 lei. Este una dintre cele mai mari bancnote româneşti, şi a fost răpus doar de 500 lei cu Eminescu care e artist"
"N-am stat să număr cuvintele, că mai am puţin timp, dar am înmulţit cuvintele dintr-un rând cu rândurile şi mi-a dat 640"
Nu fac niciun fel de comentarii. Amintesc doar că elevii şi părinţii susţin că profesorii sunt de vină pentru aceste capodopere de inepţie. Unii dascăli, zic indignaţi cei în cauză, ar fi trebuit să fie concediaţi, fiindcă i-au făcut proşti pe liceeni, iar acestora le-a scăzut moralul şi... au scris ce se vede.



Niciun comentariu: