joi, 27 august 2009

Jos pălăria, Dinamo !

Trăiesc într-un mediu în care oamenii nu ştiu să-şi ceară scuze. Oamenii fac bădărănii unii faţă de alţii, dar nu fac un pas înapoi. Obişnuit cu comportamentul unor bărbaţi ca Ion Stratan, mi-am cerut iertare de câte ori am greşit faţă de cineva. Şi am avut numai de pierdut, fiindcă mulţi au crezut că este vorba de laşitate sau de ... nebunie. Când ai coduri de comportament şi de comunicare total diferite de grobianisnul curent, poţi fi luat de nebun. Dar nu mi-a păsat.
Acum, când jucătorii lui Dinamo şi-au dat sufletul pe teren, întorcând o situaţie imposibilă, mă plec în faţa lor şi le spun : "Iertaţi-mă, băieţi !"
Am fost impresionat teribil de eroismul lui Matache şi Andrei Cristea, am admirat tenacitatea lui Marius Niculae şi Torje şi am tremurat de emoţie până în ultima clipă a meciului, când portarul nostru a întregit miracolul... În treacăt fie spus, m-am prefăcut că nu observ lenea perseverentă a lui Zicu şi Niculescu...
Gigi Becali a demonstrat şi el că este un român adevărat. Şi nici cu pluta nu este dus. Are un mod al lui de a judeca lucrurile, se aprinde uşor, dar arată mereu că sângele apă nu se face. Aşa că mă înclin şi în faţa patronului stelist.
Bravo, Becali, felicitări, Dinamo !

4 comentarii:

Elvis spunea...

Asa e ,domnule Serban ! Aseara m-am bucurat de parca as fi castigat Cupa Campionilor Europeni ! Am si injurat de cateva ori ,din cauza lui Zicu si Moti ! Acest baiat (Zicu ) ar trebui sa faca masaje la femei, dar niciodata sa joace fotbal ,cel putin, nu la acest nivel ! Pana la urma Dumnezeu a tinut cu noi si ne-a facut o MARE bucurie ! Pentru astfel de bucurii merita sa speri !Si sa tii cu echipa ta, orice s-ar intampla ! Pentru ca daca am invata ceva de suporterii lui Slovan Liberec este cum au stiut sa-si incurajeze jucatorii si la 3-0 pentru noi ! La noi plecau demult 80 % din stadion cu huiduielile de rigoare ,plus, poate, brichete si alte obiecte aruncate in teren ! Ei i-au incurajat si le-au tinut pumnii fara injuraturi, fara HUOOO, PANA IN ULTIMA CLIPA ! BRAVO ,SUPORTERILOR LUI SLOVAN LIBEREC ! Ne-ati aratat ce inseamna sa vii la un meci de fotbal si sa fii civilizat ! Suntem in comuna primitiva fata de ei ! Si bravo ,Marius Nicolae, Adrian Cristea si tuturor jucatorilor ,mai putin lui Zicu si Moti ,in special Zicu ,care cu fata lui de caine batut ,mai bine ar lucra la Crucea Rosie sau Unicef ,dar nu ne-ar ridica la fotbal bataile inimii la 200 din cauza lui !

Şerban Tomşa spunea...

Este minunat când ai cu cine să împarţi bucuria, domnule Elvis ! Aţi surprins extraordinar ce s-a întâmplat aseară. Da, e altă civilizaţie la suporterii lui Liberec. Fostul imperiu a lăsat acolo urme adânci... De multe ori mi-am dorit să fiu ardelean, dar asta e... Zicu îşi merită caracterizarea. Păcat de talentul lui ! Moţi nu ştiu cum se antrenează, iar Niculescu este un leneş... Treaba au făcut-o băieţii tineri, în frunte cu vreo doi veterani. Nu voi uita niciodată privirile sclipind de emoţie ale portarului Matache, pe care a fost tot greul, în finalul meciului... Am trăit momente unice...

Şerban Tomşa spunea...

Apropo, am fost sigur că Zicu ratează...

Elvis spunea...

Si eu ...,mi-e mila de el ,saracul ,dar nu eu m-am facut fotbalist de divizia A ! Pe langa ca e interiorizat prea mult pentru un fotbalist normal ,mai e si emotiv !