joi, 17 iulie 2014

Idei nerușinate sau despre frumusețea unui blog

   Am descoperit mai demult blogul lui Valeriu Gherghel - http://filosofiatis.blogspot.ro/ - și nu mă mai satur citind. Erudiția autorului este naturală și dezarmantă, plină de inflexiuni germinative : curcubeu de idei mereu în mișcare. Există aici o nobilă nerușinare a ideii, care ridică mărturisirea în cerul revelațiilor dătătoare de bucurie. Citești și lumina se apleacă altfel asupra lucrurilor. Aceasta este frumusețea literaturii, prieteni!
Mulțumim, Valeriu Gherghel!

4 comentarii:

ștefan s. spunea...

Frumoase cuvinte, domnule Șerban Tomșa. Așa este, domnul Valeriu Gherghel are un blog minunat.
Zile frumoase vă doresc!

Şerban Tomşa spunea...

Ștefan S.,
Mă bucur că mă vizitați și că vă place blogul lui Valeriu Gherghel.
Vă doresc și eu zile frumoase, cu prieteni adevărați.

Valeriu Gherghel spunea...

Multumesc din suflet pentru aprecieri :)

Şerban Tomşa spunea...

Valeriu Gherghel,
Ehe, meritați mult mai mult decât se poate spune într-o postare! Vă mulțumesc și eu, din adâncul inimii, pentru prietenia noastră virtuală.