marți, 20 octombrie 2009

La vânătoare de ciocârlii

Doi nătărăi din Italia au venit la vânătoare în România. Unul l-a ucis din greşeală pe celălalt. Ucigaşul era socrul mortului. Vor fi avut ei ceva socoteli de reglat... Regret să spun că pe mine nu mă interesează drama lor. Fiindcă nu-mi vine să cred la ce fel de vânătoare au venit indivizii. La o vânătoare de ciocârlii ! Cum să ucizi ciocârliile ? Păsările cântătoare sunt minuni ale lumii în care trăim şi se cuvine să le protejăm. Dar noi ne-am pierdut de multă vreme sufletul... Pentru câţiva euro, am fi în stare să le permitem perverşilor să ne vâneze fraţii, părinţii, bunicii, prietenii... Mai scoatem un ban. Nu, nu mă întristează deloc întâmplarea cu cei doi străini... Dar mulţi "patrioţi" din ţara asta ar merita să-şi tragă câte un glonţ în cap... Fie şi din greşeală.

Niciun comentariu: