sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Întrebări

Oare prietenii mei primesc, prin poștă, pachete cu cărți, desfăcute în așa fel încât să se vadă tot conținutul ori reprezint un caz special, fiind suspectat de activități teroriste?
Sau poșta are funcționari care caută, prin colete, bani și alte bunuri?
De un an mi se întâmplă acest lucru straniu.

Precizare necesară : ultimele volume mi-au parvenit din Alexandria.

P.S. Să nu uit : poștărițele de la oficiul poștal de care aparțin sunt în afara oricărei bănuieli, fiindcă le cunosc bine și ar fi o mare prostie din partea mea să la suspectez de vreo neregulă. Garantez pentru ele. Sunt niște doamne cu un comportament profesional ireproșabil. Coletele fie sunt rupte la expediere, fie sunt vandalizate pe parcursul călătoriei către mine.

17 comentarii:

Ryanna Pop spunea...

Eu nu am auzit aşa ceva din partea nimănui,iar mie nu mi s-a întâmplat niciodată acest aspect.Poşta nu cred că are vreo implicare ci vreo anume persoană curioasă în ceea ce vă priveşte.Posibil şi din personalul poştei ,posibil complice cu vreunul.Zic şi eu!

La Rose Jaune spunea...

Nu este firesc sa primiti asa pachetele cu carti. Eu intotdeauna le-am primit sigilate, in celofan mat, neputandu-se vedea ce este in interior. E drept, le-am primit prin diverse firme de curierat, nu prin posta romana. In schimb, scrisorile care trebuiau sa-mi parvina prin posta romana din strainatate, de la rude, anul trecut si sarbatorile astea, nu au ajuns deloc, ceea ce m-a facut si pe mine sa ma gandesc la postasii care cotrobaie dupa bani. Nu de alta, dar asta este un obicei vechi (pe vremea raposatului toate pachetele din strainatate imi veneau desfacute si injumatatite - ceea ce nu stiau postasii era insa ca eu primeam acolo si lista cu produsele, special pentru a verifica) iar naravurile nu dispar usor...

Scorchfield spunea...

Aveau pe copertă caricaturi?!

Şerban Tomşa spunea...

Ryanna,
Te cred. Cert e primesc cărți cu ambalajul desfăcut în totalitate.

Şerban Tomşa spunea...

La Rose Jaune,
Când primesc colete prin firme de curierat, nu se întâmplă așa ceva. Totul este intact, sigilat.

Şerban Tomşa spunea...

Scorchfield,
Ești, într-adevăr, un tip superdeștept. Acum m-am luminat. :)

P spunea...

Eu cred ca sunt oameni invidiosi pe tine, dorind sa stie in ce consta secretul inteligentei tale si imaginandu-si ca daca ati citi aceleasi carti ati deveni egali?!Dar, desigur, nu e decat o iluzie, toti locuim pe aceeasi planeta,avem acces, in general, la aceeasi educatie, sunt unele carti mari ale omenirii la care toti avem acces, dar efectul lor asupra indivizilor este cu totul diferit, fiecare percepe altceva.Desigur, in pachete se afla cea mai pretioasa valore, Cartea, dar, inclin sa cred ca indivizii care iti desfac pachetele, nu sunt constienti de acest lucru.Ar mai ceva:eu ma lipsesc de alte investitii financiare preferand sa-mi achizitionez carti pe care le-as gasi si in biblioteci sau le pot imprumuta dar am unele reminiscente dureroase de cand eram studenta si trebuia sa citesc carti rasfoite de alti sute de studenti inaintea mea si acum imi place sa am carti doar ale mele si ale fiicelor mele.E un egoism justificat, nu?A deschide o carte noua si a incerca sa o descifrezi in felul tau unic si incomparabil e mai placut decat a pasi pe treptele unei case nou construite care nu-mi apartine, pe cand cartea, da, simt ca e doar a mea,

Şerban Tomşa spunea...

Maria,
Nu știu ce să mai cred. E o mizerie fără margini. Poate că mă voi adresa poliției ( e vorba de corespondență privată, nu? ) și Oficiului pentru Protecția Consumatorului. Oare au înnebunit toți cetățenii din țara asta?

Şerban Tomşa spunea...

Treaba e că nu mi se întâmplă prima dată, nici a doua oară...

P spunea...

Apeleaza la firmele particulare, cargus sau altele de acest gen, cand faci optiunea despre cum vrei sa-ti fie trimise cartile, pretul e acelasi,Eu m-am saturat sa stau ore intregi la posta si sa pierd si timpul pana acolo, 2 statii de la mine, asa ca firmele de Curierat rapid mi se par mai la indemana. Crezi ca politia va face ceva?Incarca, succes!

Şerban Tomşa spunea...

Maria,
Primesc deseori cărți de la prieteni și nu le pot impune să plătească transportul în acest mod. Iar eu nu pot trimite nimic prin curier : cea mai apropiată firmă de curierat se află la 80 de Km de subsemnatul. :(

ștefan s. spunea...

Trăim într-o țară normală - așa ni se spune -, înseamnă că așa se prezintă normalitatea!!
Am fost să ridic un colet de la poștă. În fața mea, o fată tânără a ridicat și ea un colet. Pe coletul ei, frumos ambalat și dichisit, scria cu litere de-o șchioapă: FRAGIL. Când i l-a întins peste ghișeu funcționara de aici, coletul acela suna ca o talangă!!!

Şerban Tomşa spunea...

Ștefan S.,
Problema este că până în urmă cu câțiva ani, nu se întâmpla așa ceva. De aceea am întrebat și întreb : i-a lovit pe toți nebunia?

Augustin spunea...

Dragă Şerban, nu-ţi face probleme. Eu primesc o carte pe zi şi trei-patru reviste. Unul din trei plicuri este rupt de nu înţeleg cum se mai ţin "produsele" în el. Aşa lucrează Poşta Română!

Şerban Tomşa spunea...

Maestre DAD,
Cum spuneam, înainte nu se întâmpla așa ceva. Dar acum toate pachetele îmi vin rupte. Nu mai este Poșta Română de odinioară.

daimon spunea...

Secretul corespondentei e sfant, din cate stiu. Coletul se verifica la trimitere sa nu contina produse ilegale, apoi odata sigilat asa trebuie sa ramana.

Faceti reclamatie la oficiul postal de care apartineti, cu poze si dovezi de la primul colet care mai vine asa. Daca refuza sa raspunda, faceti reclamatie la nivel national. In paralel, sesizati ANPC.

Succes!

Şerban Tomşa spunea...

Daimon,
Dacă voi mai primi colete rupte, mă voi adresa direct poliției. Bănuiesc că un angajat recent corobăie prin colete în timp ce șoferul conduce duba poștei. Presupun că asta se întâmplă pe ruta Alexandria- restul lumii. Săracul Teleormanul, cum nu se dezminte nicăieri! În loc să-și dea seama de gravitatea situației, poștărițele s-au simțit ofensate. Mi-au explicat că multe colete se rup când sunt aruncate. Sigur, s-ar rupe așa, dar aruncate de la etajul 100.